Friday, August 28, 2009

22 days or 3 weeks and 1 day

Viimaks on saanud 92-st/67-st päevast 22. Keeruline? Ei. Kunagi ammu-ammu kui day counterit tsekkisin oli 92päeva veel minekuni, järgmine kord, mil seda vaatama juhtusin, 67. Ja nüüd kõigest 22.
Mõned kingid on juba soetatud. Võtmehoidjatega oli omaette teema. Aga ei, ilusad tulid :) Kalevi komme igaksjuhuks ei julge veel koju tuua. Mul on kahtlane tunne, et need saaksid ennem otsa kui minek kätte jõuab. Seega, säästan raha ja hetkel veel ei osta. Aga musta leiba võtaks ikka kaasa ju? :D
Ecua-isaga suhtlen facebookis tihedalt, koguaeg uurib kuidas mul keele õppimisega läheb. Naljanina. Algul oli küll entusiasmi, et õppida midagi aga enam mitte. Lennusõit tuleb pikk, vähemalt tean, mis mu lugemisvaraks sel ajal on. Tegelikul loodan oma loomulikule (olematule) intelligentsile. High five!







Natuke armsad või jah? peaks kiiremas korras mingi kaamera sebima, et saaks seal palju-palju pilte teha. Pikemat aega olen üritanud lahkumispeo peale mõelda aga mitte kuidagi ei suuda kuupäeva paika panna. aeiouõäöü.

3 comments:

  1. Ma tean, mida sa tunned:D Mul läks ka aega enne, kui kuupäeva paika sain:D

    ReplyDelete
  2. Ma laenan sulle oma Zeniiti, see toodab hästi;)
    khmm... fed 3 on ka pakkuda :)

    ReplyDelete
  3. Heli, sain selle raske asjaga nüüd ühele poole õnneks :P
    Fränk, ma kardan, et kaotan ära ja mida kõike veel. Ausalt :D Tead küll mind (A) .. aga ma mõtlen sellele ;)

    ReplyDelete