Friday, March 26, 2010

heihops ja shalllalaaa

Vaheaeg on endiselt teemas (et mismõttes ma linnas passin eks), ei tegelikult on trenn veel enam teemas ja päike ja see teema, et tahaks Cuencasse minna aga enne pean ühe telefoninumbri sebima, sest mul ju rotiti eelmine telf ära ja päris mul on nende võpide numbreid enam, kellele kõigile külla tahaks minna.
Pühapäeval oli „vanaema“ sünku, käisime siis tema ema juures ja seal oli mingi suht okei tüüp, Ana koguaeg rääkis, et teeb meid tuttavaks (no neil pidevalt mingi teema, et Triin, sul kutti pole juba või?). No selvä. Tüüp oli 19 (ja isegi minust paar kuud vanem) aga paistis välja nagu 16. Tunnen kaasa no. Tal isa oli vähe julgem vend, hüppas mu kõrvale istuma ja siis ütles pojale, tule nüüd, tegin ruumi su jaoks. Hah, mul nalja kui palju aga sel tüübil paistis suht mark olevat. Pärast ära minnes vaatas otsa ja hakkas naerma. How fun. See selleks. Läksime Cumbayasse, et lõunat süüa ja noh, tark tüdruk Triin pani too päev kleidi selga (etteruttavalt mainin ära, et hetkel midagi väga lühikest enam selga ei pane, sest jalad on igast sitikate hammustusi täis, teretore). Kõndisime siis tänaval, ma ees, Ana ja ta ema järel, teised ka kusagil, kes ees, kes taga. Mingi hetk Ana ja vanaema hakkavad täiest kõrist naerma. Küsin kohe, et mis teema on, mind naerate võii :D Ja siis Ana mainis, et iga autojuht vaatab järele kui ma tänaval kõnnin, isegi naised. Vanaema siis kohe selle peale: „Kurjam, ma mõtlesin, et nad mind vaatavad“ :D Vanaema üldse on vinge, ütles, et ta sai 15 alles. Tglt suht 73. Pole hullu. Kõigest paar aastat vahet.
Ilmselgelt kurdeti, et ma blogi ei t2ida aga lihtsalt nii paika loksunud see asi siin, et midagi yllatavat nagu pole. 4 kuud veel!

3 comments:

  1. No tore,kui sul seal neid mehi jagub...

    ReplyDelete
  2. jah, iga p2ev t2naval samad vanamehed karjuvad j2rele kui trenni l2he, missest et yle poole aasta siin olnud. Kah mul mehed :D

    ReplyDelete
  3. ma arvasin ka pärast 5-6 seal oldud kuud, et enam üllatusi pole, aga no ma ikka üllatusin vahelduva eduga lõpuni välja. Ecuador on ikkagi kõikide võimaluste maa ju :D ja see kleidi asi, ohjummel, neid pilke, vilinaid, kommentaare ja no muidu kiimaseid mehi ei jõuaks keegi ära lugeda vist :D

    ReplyDelete