Monday, April 13, 2009

Fkk

Jou. Iga närune päev mõtlen, et peaks siia midagi kirja ka panema, kuid pole mahti olnud. On isegi, aga ei viitsi.
Neljapäeval olid koolis tunnid 12ni, sest sellele järgnes SUUR REEDE. Küsimus suurele ringile - kas Triin läks õhtul peole või jah? "ilmselgelt läks". Õdus õhtu Teele juures sai järsu lõpu CT-st välja astudes, millest mälu ei kannata kõnelda. Eveliga sai ikka mõnusalt Dreamerit ja Shuffle't kulistatud (nagu meil siinkandis kombeks). Järgmine küsimus, see kord 3kroonine-kas CT-s oli joogivõistlus ja kas Triin võttis sellest osa? Meestega võidu juua on karm. Aga ma olen tugev ka. 12-st 8 ära juua oli tõsine tegu, kuid vähemalt nii palju ma suutsin seda NIIDUKIT sisse ajada. Ülejäänu läks mu suurehulgalisele fännklubile kasutamiseks. Elagu Kurista naised! Ega meil ilmaasjata pole joogiklubi KULISTA. Jätkates klubi teemat, siis välisuksest väljaminnes polnud mul halli aimugi, kus auto on ja kuidas ma lõpuks koju sain(nüüd on ofkoorš selgus selles osas kohale jõudnud), kuid koju ma sain. Piinlik oli ka. Päris mitme inimese ees. Samas väga sügavalt pohhui ka.
Järgmisel õhtul kogunesid eilsed suurimad joogikõrid meie häärberisse, mil alustati uue lasti alkoholi hävitamisega. Et te ei arvaks, et me siin erilised joodikud oleme, siis tegelikult pidi see olema vaikne istumine, sest eelnev öö oli ränk. Aga nagu tavaliselt kukkus kõik välja hoopis teisiti. Kabinast saabusid Arvi ja Liis. Thank god, et ma kaine olin! :D .. ja suurimad tänud empsile, kes arvas, et oleks tore joogirulett osta. Nimelt me jõudsalt kasutame seda. Nii ka laupäeval. Asjaosaliste poole pöördudes ja küsides - kammis ära jah? Vastus tuleks üpris ühest suust. Umbes kella 2-3 vahel pidid joogisõbrad tõdema, et alkohol lõppes otsa. Arvi pingutustest hoolimata (minna papsi käest lauakat küsima), jäi uus ring ära. Seis oli tasavägine. Kabinas on tugev Liis ja tugev Arvi. Nad on vist harjutanud?! Kell 3 Mari maja juures ikka ümber elektriposti ringe ei jookseks ja 107 muud asja ei teeks. Aga näed, tegime.
Mart, palju õnne ! ;) (11.aprill)
See selleks AGA laupäeval sai Evvu load! Õnnitlused siinkohal :) Third day with good company and alcohol. No shiiitt... Hea, et ma jällegi kaine olin (pean vist mainima, et lubasin Mari sünkuni olla kaine-29.mai). Soooo... Eveli lubasid hakkas hoolega tähistama neeger Kaivo, kellega lubas joinida ka Merle, kuid kas ta seda ka tegi, ei tea. Vorstid ja liha olid vähemalt maitsvad. Kodus tehtud šašlõkk oli ka mycket bra!


Pühapäeval olid tõstevõistlused. Jälle läks pekki natuke, alguse asi. Aga siiski. Tean, et olen rohkemaks võimeline, kuid asi jääb rohkem vähese tehnika juurde toppama. Vähemalt läksin närvi, ja mitte vähe, kuid see on ainult hea, motiveerib rohkem treenima. Rella sai 3.koha-niinii tubli!:) 2 kuud trenni teinud ja eestikatel auhinnalisele kohale tulla on super. Pärast pikka ja väsitavat päeva, jõudsime koju umbes 23:30. Korraks netist läbi hüpates tabas mind imestus, et mõni inimene ehk isegi saab aru, kui ma ei viitsi millegi jaoks vaeva näha. Kuigi see võis olla ka hetkeline "nähtus".
Esmaspäeva hommik algas sissemagamisega. Äratuse panin kinni ja põõnasin edasi. Issi tuli kell 8 ülesse ja küsis, et kas me kooli täna ei lähe. Rella pani luusi. Ma läksin. Hilinemisega, kuid läksin. Teadmistehimuline nagu ma olen. Yeah right :S ...Ei mõista, kuidas osad suudavad koguaeg nii positiivsed olla või siis ajada oma kämarajura päevast päeva? Haige! Sitakani juba mingitest võltsidest olevustest, kes arvavad, et nad on jube targad ja head ja ilusad. Päris ongi.
Kopp ees. Pigem kraana. Nädal veel koolis ja siis algavad eksamid. Fakk, ma pole sittagi õppinud aga häid tulemusi loodan ikka saada. Tere talv?!

Head ööd, mussmuss:)

No comments:

Post a Comment