Sunday, April 26, 2009

Sun is shining

Mitmendat päeva lõõmab väljas päike. Päike, mida oodatud nii kaua. Päike, ilma milleta kohe kuidagi ei saa. Ei mäletagi, mis kõik juhtunud on selle aja jooksul, mil siia midai kirjutanud pole. Üleeile oli kirjand. Teemad olid isegi üllatavalt kirjutatavad. Valisin 2 teema vahel: Ajakirjandus - vabadus ja vastutus, Pikk tee endani. Otsustavaks sai see, et kirjand, mille kirjutasin meediast koolis, sai üpris head punktid ning sealt sai ka mitmeid mõtteid ära kasutada. Nagu Maarika ütles - kirjutaja loeb esimest korda mu mõtetest. Isegi kui mulle tundub igav, siis temale nii ei pruugi olla. Seega valisin ajakirjanduse teema., ei julenud hakata katsetama enm uudse lähenemise kallal. Segasin kirjutise kokku kapsaaia ja meedia kirjandist ning kompott, mis välja tuli, oli enam-vähem talutav. Alustasin mõistatusega nagu mulle viimasel ajal kombeks on saanud. Miskipärast sibula võrdlemine ajakirjandusega läks väga kümnesse. Enough of this. Pikemat aega ei taha sellest enam rääkida.
Laupäeval on inglise keele kirjalik osa. Terve pärastlõuna sisustasin oma aega suulise osa harjutamisega ehk siis küsimuste moodustamise ja jutustamisega. Kirjalikku osa peaks ka harjutama. Homme - 7. ja 8. tund on inkad. Ühiskonda peaks ka õppima. Mingil määral õpingi - loen uudiseid :D .. sellest ilmselgelt ei piisa!

23.aprill oli jüriöö teatejooks Toomemäel, Kiired Kanajalad said 2. koha firmade arvestuses :) Rada polnudki nii raske ja pean tunnistama, et mu trenni tegemisest on kasu ka ikka olnud. Hullult mõnus oli joosta! Kahjuks järgmine aasta ei saa osaleda, sest ma pole kodus sel ajal.. niuniu. Arvi kutsus 1.mail Viljandi järve jooksule - järgmine päev on inka eksam, ega vist ikka ei lähe.. ja laupäeval (2.mai) on Saadjärve jooks - ei tea.. ei tea, millal inka lõppeb, muidu võiks minna kah. Head enesetunnet otsima.

Teisipäeval , 21.aprillil oli tutipäev. 11.klass tegi väga head eeltööd ning päev oli oodatust huvitavam ja sisukam. Pildid on ka üleval HANSU piltide varjupaigas.


Mingi päev oli siin grill ka. Pointless, parema meelega sellest ei räägiks. Midagi oli head ka siiki aga jah.. kõik on nii imelik, et ei oska selle koha pealt seisukohta ka võtta. Las ta jääb ..
Reelikal oli reedel oleng, istumine, läbu, pidu või mis iganes asi. Edu neile. Lapsed. Naljakas, kuidas viitsitakse ikka juua ja lolli ajada. Mina muidugi korralik nagu ma olen, istusin oma toas ja lugesin tarku kirjandeid (Arvi kirjandeid ;) ) ja sain isegi mõne väärt mõtte. See selleks.

Täna olin väljas, võtsin päikest ja õppisin inkat, mis muud. Päike on ikka tõsine energiaallikas. Jeaaah! Just lõppes saade "Eesti otsib lemmiklaulu", Jana esitus oli ikka päris kõva ("Laula mu laulu helisev hääl"). Täpselt samuti nagu Tanel Padari esitatud "Suveöö" eelmises saates. Padar oskab üllatada. Oleme nii harjunud tema rokkimisega ning kui ta teeb midagi sootuks teistmoodi näita see kõik teda hoopis teisest valgusest. Aga ainult positiivses mõttes. Tänases saates oli tema poolt lauldavaks lauluks "Vildist kübar".
Kahju, et enam ei pea kusagil tekste kirjutama a la "Mis on Eesti NOKIA?" vms. Ma ütleks, et Anne Veski ja Ivo Linna need ongi. Nad on tuntud. Nad on armastatud. Nende laulud elavad rahva südames. Nende laulude sõnu teatakse unepealtki. Nad on justkui pereliikmed.

No comments:

Post a Comment