Saturday, June 13, 2009

aburrido.

ELO on kohe-kohe tulemas, ajee! Täna ja eile lugesin kahe Ecuadori tsiki blogisid ka, kes hetkel seal on. Aaah, päris tahaks minna juba:) Aga samas, 4 lennujaama. 4 paganama suurt lennujaama. Ma eksin ära! :D päriselt kah no! Ok, Soome oma on enam-vähem käpas aga Pariis, Bogota ja Quito? No ma ei tea. Panen endale sildi külge, et keegi oskaks koju tagasi saata hiljem. Seda ka, et Ecuador on meist ikka hea mitu-mitu tundi maas. Seega kui meil on nt kell 1 öösel hetkel, siis seal näitab kell 5 õhtul. vist. ma ei tea kah. matemaatika on nõrk.

Tegelikult pole suurt midagi kirjutada, sest elu siinmail on küllaltki igav. Eksamitulemused on pehmelt öeldes kehvad. Tegelikult mitte kõige hullemad aga mitte ka piisavalt head. Tööd pole. Ikka veel pole! Ajab närvi ikka küll. Aga raha on vaja. Kurat, kes tark mõtles bensiini hinda kergitada? Naljatilgad sellised.

Kui aus olla, siis Eestis olles ei näe ma erilist mõtet blogi pidamisel, sest midagi arukat ma siia nii kui nii kirjutada ei suuda. Ja kui mõni mõte või idee ongi, siis see tuleb voodis teki all ning enamasti Interneti avarustesse ei jõua, sest hommikuks on kõik mälust pühitud.

buenas noches. (jah, üritan omast arust hispaania keelt õppida)

No comments:

Post a Comment