Tuesday, September 22, 2009

Ecuador vol1

Tuleb mingi üüber pikk postitus aga asi selles, et kodus netti pole ja kirjutan kõik ära, mis öelda on ja kui aega saan, siis postitan.

Bratzide lilla telekas. High school musical. Hello kitty kõikvõimalikud asjad. Kuhu ma sattunud olen? :D Ei tegelikult pole asi pooltki nii hull aga jah, mul päriselt on siin Bratzide telekas ja Hello Kitty world. Elan Daniela toas, ise pidi sellepärast narile kolima. Aga ei, elamine on sigavinge kuigi nad alles kolisid. Nii ilus nagu. AGA ma sain aru, et naabruskond on ohtlik, mingi must poiss juba käis ja vibutas millegagi, jubeee. Gängid jms. Aa. Väravast sisse sõitsime, siis siin on selline teema, et vajutad puldilst nuppu ja värav avaneb. Ümberringi on palju selliseid maju nagu see. Mingi eraldi tänavad väravate taga nagu. Samas hullult hea, ei käi igast imelikke siin.

Kodus netti pole, wifit saaks rottida kelleltki aga parool peal. Kahjuks. Peab uurima kunagi. Arvatavasti homme postitan, sest siis yfusse Ximena juurde.. arrival orientation siiski. Või õigemini räägib kõikvõimalikest asjadest päeva jooksul. Aga see eeldab tõsiasja, et pean kell 6 tõusma, et isa töö juurde minna. Ximena lubas sealt peale võtta.

Ema-isa-Reelika, olen elus ega pole kusagile kadunud. Pidin küll sõnumi saatma kui kohale jõuan aga siin näitab mul „piiratud teenus” niiet ei lähe läbi. Kolumbias oli küll okeika, naljakas. Samas too oli ainult lennujaamas, äkki mujal ka pole. Pere on normaalne ja muidu on tsill. Jah, ja nad on minust tunduvalt lühemad :D Kontsadega kingad võiks heaga kohvri põhja jätta.

Haah, viimane sõit Bogota-Quito suunal. Mitu korda Triin nokkis? Õige vastus on 750483730. Mingi tädi kõrval hirnus ainult. Höhöö, oli oli naljakas. NOT. Sõitku ise lennukiga ei-tea-mitu-tundi ja vaadaku siis, mis tunne on. Vats on ka 3x3m. Lennukis sai nii hästi süüa lihtsalt. Täpselt siis kui kõht korisema hakkas tuldi oma söögikärudega, otšen harašoo.

No comments:

Post a Comment