Tuesday, September 22, 2009

Ecuador vol2

Esmaspäev (lunes)
-läksin pesema, fkk kui külm vesi, kindlasti oli vaja kohe suure hurraaga dušši alla hüpata. Umbes minut pidin lödistama, et sooja hakkaks tulema Ei kurda, vähemalt on soe vesi.
-hommikul on külmkülm ärgata, sest igasugused küttesüsteemid puuduvad, mis tähendab et muy frio!
-leiutasin viisi, kuidas esialgu pilte majast näidata. Telefoniga teen ja läbi bluetoothi saab Justify Fullarvutisse. Hevi. Seega praegu nii kiiret selle digika juhtmega veel pole.
-olen üksi kodus, või siis peaaegu. Mingi tädi tuli siia, koduabiline? Kesiganes, aru ma temast eriti ei saanud aga kohvi teeb vähemalt :D Vanemad on tööl, Daniela koolis ja väike tsikk vanaema juures. Maalrid on ka, värvivad mingit seina all. Hull ehitus käib veel.
See tädi tõi kohvi praegu, vaatasin, et faaaak, tõrva pean jooma hakkama, nii must nägi välja aga ta on sinna umbes 7lusikat suhkrut pannud :D way to go.
-jalanõudega käiakse toas, mis mu jaoks tundub veits imelik ikka aga kui arvestada seda, et ma pole eriti huvitatud sokkide igapäevasest pesust, siis võtan selle kiirelt omaks. Õnneks on mul emokossid :D Just nägin, kuidas see koduabiline pesu läks pesema. No poedo creer(ma ei suuda uskuda). Väljas on mingisugune suur ristküliku kujuline asi, kuhu tuleb pesu panna ja vett juurde. Segas siis natuke harja varrega ja nii need riided seal ligunevad. Valged püksid ja pusa peaks ka esialgu kohvrisse veel jätma :D
Peaks mainima, et mu uhkest bratzide telkust tuleb ränirahne ja rähn woodyt + igavusest tegin just 10 kätekõverdust, trenni eest või nii. Peaks veel tegema, sest tädi tõi lõunat just. Sõin. Sõin. Veel sõin aga otsa ikka ei lõppenud. Nüüd on jube olla. Peaks umbes 100 kõhulihast ka veel tegema, hakkaks parem.
Mul on kell siin 14:o6, teil ilmselt 22:o6. Vahepeal muudan läpakal timezone’i ja vaatan, mis see kell teil seal näitab. (21.sept)

3 comments:

  1. Heihei. :)
    Eeldan, et Sa ei tea mind, aga pole hullu.
    Jajajaja, creeme, que te vas a comer fulllll!
    Ehk siis, Sa hakkad veel tõeliselt sööma. Nad söövadki seal sedasi :), aga tu ya sabes eso. :)

    Paljuuu eduu! Ja naudiii, sest see aeg läheb niii ruttu mööda! :)

    Terje

    ReplyDelete
  2. tean tean :)
    olid ecuadoris eelmine aasta eks?
    lugesin su blogi;)

    naudin!

    ReplyDelete
  3. Siiii estuve alla. Y ahora ya quiero regresar.. ! Jajajja.
    Bueno, cuidate muuchhoo! ;)

    Terje

    ReplyDelete