Thursday, September 24, 2009

Heihoo.
nii, unustasin kirjutada eelmine kord, et kui kohale j6udsin, siis arvasin, et meil majas rotid-hiired v6i misiganes aga eii. koer elab katusel. whaaaaat? :D mis veel? v2ljas p2ike l66mab ja niiiii soe on. jah, see on teie kadedaks ajamiseks ;)
mu host-ema 6ed elavad k6ik oma majades aga siin samas l2hedal. yhe juures istun netis hetkel, nii kaua kuni ta syya teeb oma lastele. mingisuguses suuuuuuures supermarketis v6i noh kaubamajas k2isin. no eestis kindlasti nii suurt pole. ja m2ed ja ohh.. hullult vinge ikka.
eile k2isin siinse papsi jalkatrenni vaatamas, normaaaaaalne noh. siin oskavad k6ik vist jalkat m2ngida. rahvussport siiski, k6ige populaarsem.
siin oleku aja jooksul olen kohanud ja musitanud ja kallistanud ja mida k6ike veel teinud nii paljude inimestega.. tore, et ma nende nimesid ei m2leta..:D et kes kelle 6de jne. tegelikult oli suht palju asju, mida tahtsin veel kirjutada aga kuna ma ei ole oma arvutis, kus on k6ik yles kirjutatud, siis ma ei m2leta kottigi. teinekord.
12oktoober hakkab kool, vb enne seda v6tan veits espanjoli kursust, vb mitte. ja trenni l2hen ka arvatavasti j2rgmisest n2dalast ;)
olge tublid ;)

1 comment: