Wednesday, September 30, 2009

oma l2pakaga ma ilmselgelt kusagil normaalses kohas netti ei saa, seega sisustan oma ylitihedat p2eva internetiputkas blogi kirjutades. kui aus olla, siis tegelikult tuli paar kaebust, et miks midagi lisandunud pole. asi on selles, et ma kirjutan kodus oma l2pakasse ja kui netti saan, siis pole never m2lukat kaasas v6i yldse midagi meeles.
esmasp2eval k2isin ximenaga koolis, suht okei koht aga veits kaugel kodust. 6nneks buss, mis sinna l2heb peatab kodu l2hedal, hea lihtne. 55raha pean maksma mingite asjade eest. t2pselt ei m2leta . aga jah, suht rahaboss olen. p2ris olengi. quitos olevad 2 vahetus6pilast on poisid, yks usast, teine soomest. j2rgmine neljap saan yfu tripi info ja siis n2en neid ka.
k2isin j6ukas ka, jubejube kui hull on trenni teha kusagil m2gedes. koguaeg oli kops koos. p2ris 6iget t6step6randat ka pole aga trenku pidi uurima ja kui ma ise keelt rohkem jagan, uurin ka. seni saan niisama seal k2ia, et suuuuuuureks ei l2heks. aa.. eile sain kerge p2ikesepiste vist, 6htul oli nii paha olla ja v2ike palavik ka vist. enam mitte.
k6ige parem on muidugi see, kuidas j6ukas ja t2naval ja igalpool k6ik ilastavad.. "vaata, gringo" . no andke andeks, ma teadsin, et siin samamoodi nagu tyrgis ja egiptuses aga eii, nad peaks veidi arenema. tolerantsemaks muutuma ehk? ma ei jookse eestis ju mingile mustanahalisele ligi ja ytle talle "tsau neeger". seda ma ytlen ainult khm :D yhele inimesele. tervitused siinkohal. ja sinine ymbrik on endiselt alles, kunagi saadan eesti poole teele.
sinna naljakale turule, kus igast kraami oli, pole enam sattunud aga uurin edasi kaamera asja :) l2hiajal panen aadressi ja telefoni nr-i ka siiia yles, hetkel pole kaasas ega meeles.
triibu suundub papa saiaputkasse, et oma p2eva sisustada ja hiljem trenni, tsaupakaa!

1 comment: