Saturday, September 19, 2009

minek!

lõpuks istun tartu-tallinn bussis ja üritan päälinna jõuda. for real. ometigi on see käes.
eilne ct oli haha, paras nali :D jobukakid ! :D MU SÕBRAD POLE NORMAALSED! sest noh, nad on siiski minu sõbrad ja ei saagi normaalsed olla. Arvi, sorts, et vene šampa nii jama on ja su auto nüüd haiseb! Õnneks pole ma otseselt süüdi seekord(A).
peolt koju kõutud ja kõik pooleks kallistatud, võtsin padja ja teki ning kolisin Reelika kõrvale tuduma.Ise ta ju nuttis, et ei saagi viimane öö mu kõrval magada :D .. ühesõnaga hommikul panin veel asjad kokku ja sättisime Mariga end linna poole. Teel põikasime veel korraks Mellistest läbi, sest tõstevõistlused olid ju. Tänks püss, et tegid kottidega kangimehe nii minu sarnaseks :D NALI. Aga ülimalt fun oli lugeda kõike, mida trennikad kirjutanud. Siinkohal tervitaks Jaanus Hiiemäed ja SK Jõudu! :D Eks ta ise teab, mille eest ;) Teen trenni ja aasta pärast näeme!

ja suht eeldan, et see pole mu viimane postitus täna, sest laeval on siiski tohutult aega ja mida muud teha kui netis istuda.

besos.

----------------------------
Soomes. Mannu tuli laeva vastu, höhö. Lähme välja kohe varsti. Enne hullult kiitlesin, et istun laeval netis. FEIL on see sõna! Seal polnud wifist juttugi + pistikuid, kus läpaka akut laadida nappis samamoodi. Samas, ei kurda. Sain muusikat kuulata, hispaania keelt õppida ja inimesi jõllitada.
Aa. Kunagi kui Eliise (oli vist tema?) kirjutas oma blogis, et jättis digika mingi juhtme koju, siis naersin, et raudselt mul jääb ka. Guess what? JÄIGI! Kui siit ei saa kiirelt, siis jään posti ootama.

Triin suundub oma suure-suure kohvri juurde, et riideid sealt välja kangutada!

1 comment:

  1. Hmmm, millest me auto peal rääkisime just?:D Hästi Triin :D

    ReplyDelete