Sunday, September 13, 2009

partyzone häärberis

issand issand. ma kujutan ette, et niipea kui olen selle postituse ära kirjutanud mõtlen, et mida kuradit ma kokku ajasin jälle. as always. ühesõnaga. eile oli lahkumispidu häärberis. KÖHH-KÖHH. tervitused neile, kes ei jõudnud (eriti ühele, kes viitsis 7minutit telefoni otsas juttu ajada) ja mõnele, kes arvas, et oleks tore hommikul õhupalle voodisse toppida kui ma õndsat und lasen. jah, just nimelt. sa said aru küll. tänks. ja kui juba tervitamiseks läks, siis need targad inimesed saavad ka oma osa, kes mõtlesid, et külla tulles võiks oma pudeli kaasa võtta ja see joomata jätta.. ilmselgelt selle tõttu tekkis ka homne püssiplaan + muud plaanid, et viimast nädalat siin sisustada :D mkmm. ma polegi normaalne. pole kunagi olnud ega saa ka selleks. thank god :D üldiselt oli ülimalt tore näha kõiki karvaseid ja sulelisi, keda polnud mustmiljon aastat näinud, eriti Terike, Merle, Timmu ja Siiri. hevi metal, hea et oma hernejuttudega veel pihta ei hakanud eks.. khmm.:D aah. ja tänu kolmele targale sain ma oma kauaoodatud Tannu plaadi. PÜSSID, SUURIMAD TÄNUD TEILE ;)
so what else.. ilmselgelt pole triin talutavas konditsioonis. asi pole siiski nii hull. homme saab sutsu ja süstalt :D peaks pakkima ka hakkama kunagi. KUNAGI. aega on selle kiire asjaga. nagunii jõuan kõiki riideid veel 7x kanda enne kui nad kohvrisse jõuavad.

ja kui sa, kallis lugeja, arvasid, et leiad siit eest asjaliku kirjatüki, siis vabandan, et pidid pettuma.. you should know me better :D

1 comment:

  1. Mul oli pakkimisega nii, et lõuna ajal tuli mulle õde järgi, et hakkame tallinna lennujaama poole liikuma...ilusasti umbes tund enne õe tulekut hakkasin pakkima:D

    ReplyDelete