Thursday, October 22, 2009

19.oktoober, lunes, esmaspäev

Räägiks feilimisest. Triibu feilib suht tihti siin. Sesmõttes et näiteks tänaseks oli vaja teha prantsuse keeles 4 pildi kohta (naine, mees, grupp, lapsed) a la mis nimi, kus elavad, kui vanad on jms. Suvaliselt valima. Pmst hea, et ma arvasin, et ühe kohta pidi tegema. Võtsin albumist ühe pildi ja kirjutasin teksti juurde, käras kah mulle no. Kui kooli läksin, siis kõigil oli asi värvilise paberi peal, muidugi 4 eraldi pilti. Tere tore. Sebisin siis kiirelt paar pilti juurde endale, viskasin liimiga ruudulisele paberile kinni, manasin inglinäo ette ja ütlesin, et mul polnud värvilist paberit kodus :D .. sõnaraamatu ostsin ka. Kõige odavama mis leidsin, sest nooh, vaevalt, et mul Eestis läheb espanjol-frances dicctionariot vaja. But never say never.

Feilisin jõukaga ka. Sest väljas müristas ja lõi välku, üldse polnud viitsimist mäest üles vutt-vutt ronida, et jõukasse minna. Kurb, sest tglt täna pidime vette ronima oma asjandustega, mis on 7x lahedam kui niisama kuivalt jõudu teha vms. Mõtlesin siin, et sebin uue jõuka endale, sellise mis oleks odavam ja no ma ei tea.. Praegu on küll kõik väga ok aga rääkisin panaderia tsikiga ja ta ütles, et see on võrreldes teistega ikka väga kallis. No muidugi, loll eurooplane, las maksab eks.

Homseks pidin otsima infot Austraalia kohta, et inglise keele tunnis rääkida. 1,5 a4 :D käib kah, meil on ainult üks tund homme. Õpetaja ise on pärit USA-st aga elab 5ndat aastat Quitos, sest leidis endale naise siit ja abiellus. Siinkohal tervitaks Heli ja Martinit, kes resideeruvad Austraalias hetkel ;) ... „Aborigional people invented the aerodynamic boomerang and a type of spear throw called woomera. They were also first ones who used stone tools.”

Tglt vahepeal olen tubli ka. Siis kui mul vaba aega on (ehk teisisõnu kui ma ei feili). Täitsa ise sebisin internetiputkas endale juhtme, et saaks oma läpakaga netis käia. Selline boss lihtsalt.

Homme teen nimekirja mis asju mul vaja läheb küpsisetordi jaoks ja siis tõlkima. Sest noh, lubasin ju küpsisetorti teha. Reedel teen, laupäeval siis sööme. Pühapäeval muidugi mäkki pugima koos väikeste elukatega. Issand-issand. Reelikaga rääkisin, siis mainisin juba, et ei taha teada palju see kaal peaks näitama :D for real. Interesting facts about my home: 1. Mul pole majas ühtegi peeglit. Mitte ühtegi. 2. Kaalu pole. 3. Külmkapp on koguaeg tühi. 4. Kodus käiakse põhimõtteliselt ainult magamas. 5. /täiendamisel/ ... Tahaks hommikuks teha röstsaia koos kõigi heade asjadega aga see on siin 2x kallim kui tavaline pan/ pätsike (sai). Aa .. on keegi joonud piima kohviga? Sesmõttes, et ajad piima soojaks/ keema ja paned kohvi sisse. Mitte ühtegi tilka vett. Anyone? No mina varem polnud.

3 comments:

  1. Jaaa, me ka siin ainult piima kohviga. Ega see ikka päris sama pole:D

    ReplyDelete
  2. Mulle algul üldse see piima kohvi ei meeldinud, aga pärast oli see nagu taevlik õnnistus :D

    ReplyDelete