Thursday, October 22, 2009

20. oktoober, teisipäev, martes.

Keegi oli tark ja mõtles, et läheb varasema bussiga. Läksin. Külma veega käiks ikka dušši all. Jep, alati. Areng missugune-suutsin täitsa ise numbrid otsida 70-100 pr.keeles. Tunnis pidime dialoogi tegema ja peast ette kandma. Jah, feil võib öelda. Kõikide kohta :D .. ja et te mu tunniplaani teaks (mitte, et see väga vajalik oleks): Esmaspäev:

Antropologia & Antropologia (paaristund)

Frances

Ingles & ingles

Teisipäev:

Frances & frances

Exprecion oral y escrito & exp. oral y escrito

Ingles

Kolmapäev:

Cultur Ecuatoriano & cultur ecuatoriano

Geografia turistica universal & geografia turistica universal & geografia turistica universal

Neljapäev:

Teoria de turismo & teoria de turismo

Computacion & computacion

Geografia de turistica

Reede:

Arte universal & arte universal

Geografia de turistica & geografia de turistica

Exp. oral y escrito

Peaks mainima, et mulle ei meeldi see reedene viimane tund, sest õpetaja räägib suht keeruliselt aga täna.. tänaseks oli teinud powerpointi esitluse, et teha meile kõik puust ja punaseks. Suht kõva, sain aru vähemalt. Ja reedel vean läpaka ka kooli, sest need klikiaegsed arvutid ei mängi videosid ja siis saan kasulik olla no :D (pugeja eks :D tglt ta ise küsis, et kes saab tuua).

1 comment:

  1. Näee vaata sedaaa, ma oletan et kõik ei vaata siia ja seega palun ma seda pilti kõigile ikka näidata:D
    Sellised on minu õnnitlused beib ää:)
    http://fotoalbum.ee/photos/Reelika92/60445037

    ReplyDelete