Tuesday, October 27, 2009

Reedel käis Triibu käis klassikaaslastega väljas. Jah. Sünkut niivõrd-kuivõrd pidamas. Üldse ei kurda, et polnud nagu Eestis, khmm :D Vahepeal on teistmoodi ka hea. Detailidesse ei lasku aga supertore, et nii lühikese ajaga kõik mu omaks on võtnud, mis sest, et keelt ei vurista nagu nemad. Sesmõttes, et kui Eestis on suht okeika sünku ajal juua, siis mu familjas vähemalt asendatakse alks rohke toiduga. Laupäeva õhtul läksin Dianaga välja. Diana on mu espanjoli õpetaja, sai 23 24.oktoobril. Jep, samal päeval on sünna. Käisime siis seda vaikselt tähistamas, kohv-kook jne. Kell 23 jõudsin koju, mu pere jaoks on see VÄGA hilja, sest siin on siiski ohtlikohtlikohtlik (OHTLIK NOH) aga kuna Alex tunneb Dianat ja paari inimest veel, siis oli kõik okidoki ja paremgi veel :) Millalgi möksisin küpsisetordi ka valmis. Muidugi, et ei leidnud siit poest kõike, mis vaja (kohupiima näiteks). Seega asendasin selle pisikese asja kondentspiimaga. Tulemus tuli ülimalt magus ja maitsev. Eestis küll pole nii hästi see mökerdamine välja kukkunud :D aa.. mul papa siin rääkis, et nad tahavad jõulude ajal Miamisse minna. Pole paha, ainuke küsimus: mingi rikkur paistan neile või? :D Samas see oli ainult mõte, teostuseni on veel aega (Triin läheb säästurežiimile). Ja üks neeger võib teadmiseks võtta, et sinine ümbrik liigub lähiajal Eesti poole ;) khm.

No comments:

Post a Comment