Tuesday, November 24, 2009

Emps, õnnitlused blogi kaudu ka veel ! :) Ja Liana.. õnnitlused pisikesele ja sulle! :)

Nädalavahetus möödus kuidagi jube kiirelt. Laupäeval sai niisama poole lõunani lebotatud, hiljem käisin ühe naljaka turu peal, kust ma endale kunagi kella ja koti ostsin. Sebisin jõulukinke :) Suht nahhaal olen :D sest noh, kui tädi küsis mu käest ühe asja eest 10 dollarit ja ma ütlesin, et mul ainult 4, sain 4$-ga, muidugi veits pidi moosima aga mis sellest. Issilt olen pärinud selle kauplemisande vist :D

Pühapäev seevastu möödus jalka tähe all ehk teisisõnu käisin statal jalkat vaatamas, Deportivo Quito mängis. Ilmselgelt pean laulud selgeks õppima, et kaasa chillida seal. „Si, si señores, yo soy del Quito“. 2$ pilet pole just eriti kallis. Ofkoorš et ma pole kursis pileti hindadega kui nt Tammeka ja Flora mängivad vms. Aga selles olen 100% kindel, et siinsete klubide mängude ajal on statal mitu-mitu-mitu korda rohkem rahvast kui Eestis. Pühapäevase mängu piletite müügi pealt saadi veits üle 31 600 $. Vapsee ma ütlen. Ja elamus oli kõva.

Que mas? Täna oli viimane hispaania keele tund, tegin hullult numpsi kingituse Dianale :) Ise olen rahul vähemalt, sõime lõunat ta vanematega ja üldse, vinge. Kutsusid mind teinekord nendega kaasa kui kusagile lähevad, sest nad pea iga nv sõidavad kusagile, et uusi kohti avastada. No ja kuna Alex peab töötama panaderias nv-l ja neil pole eriti aega, siis see variant sobib igati hästi :)

Keegi läheb homme khm, ütleks, et puhkama :D .. Aah, kujutan juba vaimusilmas ette, kuidas lebotan kusagil basseini ääres ja võtan päikest :D Asjad ei taha ainult kotti ära mahtuda. Seega - kuni järgmise nädalani olen arvatavasti levist väljas (st. et msnist te mind ei leia), sest alles pühapäeval jõuan koju. Seniks olge muhedad :)

3 comments:

  1. Mul basseini pole aga rand on umbes minuti kaugusel..Vaatan Elleni ära ja lähengi lebotama:D

    ReplyDelete
  2. Ja mul on sitt suusailm ja tuul. Jipikajee ma ütlen:D

    ReplyDelete