Thursday, November 19, 2009

Inspireeritud Rellu jutust ja sellest, et tekkis kadedus või õigemini konkurentsi tunnetus, vedasin läppari kooli ja otsisin rohkem infi kl.tõstmise kohta siin. Ja tark nagu ma olen leiutasin ühe spordikompleksi vms, kus saab kõike teha. On enam-vähem normaalses kohas ka, ofc. et kodust kaugel aga elab üle. Asjast rääkides – käisin kohapeal ja rääkisin treeneritega. Üks on Kuubalt ja teine Venemaalt või Ukrainast, ei mäleta. Ühesõnaga oleksin saanud kohe ka trenni jääda aga mul polnud asju ja üldse pean veits asju ümber korraldama. Seega alates detsembrist, sest järgmine nädal lähen džungli tripile yfuga. Trennid on E-L 9-11 hommikul või 15-17 õhul arvata on, et rohkem passib õhtune variant. Ja kui ma julgesin küsida, et palju maksab .. MITTE MIDAGI. Tingimuseks on ainult see, et pean korralikult trennis käima ja vahepeal ka võistlustel. Det passar bra. Ok, mingit paberit on Eestist vaja, hull asi. A la, et treenisin varem Eestis ja nüüd see aasta Ecuadoris. Nii igaks juhuks, et mingit jama hiljem ei tuleks. Hull vinks-vonks. Mind tutvustati kohe ja tuldi rääkima ja nii .. äge. Kurat silmad lõid kohe särama :D Seal on nii palju tõstepõrandaid vms. Õõõ ja kettaid ja kange.

Rääkides venelastest, siis mul jõukas käivad 2 vene naist. Ja nje panimaju pa russki. Que pena.

MU KALLID PÜSSID! Sain teie kirjad kätte.. ja pildid :D Nii armas, et mind ikka meeles peate ja värki. Ise igatsen ka neid pidusid ja olemisi aga ega tagasitulles teeme kõik tasa kuigi jah, Mari, eelmist suve on raske ületada :) Ja Pirjo, sa lihtsalt ei kujuta ette, kuidas ma seda pilti (khm, teadküllkellestjutt) vaadates omaette umbes 10minutit lollakalt naeratasin. :D:D ja Evvu, vamos a tomar piña colada o rum cuando yo regresar? Si?! Por supuesto! Aa.. Mariii, Rellu on ka meie külas, võid teda vahepeal külastada ja veinile kutsuda. Ta veinist küll lugu ei pea eriti aga seltskonna mõttes.. kui nagu väga kass peale tuleb. Ta saab su nilbustest ka vast aru. Sest olgem ausad, saatsin Sandrile sünkuks õnnitlusi postiga, kirjutasin siis juurde, et tehku Relluga paar kiiremat ka :D Sirkusse muidugi. Aga eii, Rell mõtles vasakule kohe :D Kohe näha, et samast perekonnast. Ja muidugi süüa võid ka talle alati viia (sööda paksuks).

Besitos! :)

1 comment:

  1. No ma olen nüüd omadega niikaugel, et kool võtab enamuse ajast ära aga külla peaks jah kunagi minema:)
    Ja järgmine kord võid kohe kirjutada, et mitte püssid vaid kuulipildujad.
    Miss U! :)

    ReplyDelete