Thursday, January 14, 2010

Hola

Nii, p6hjus, miks ma ei kirjutanud siia kuu aega on seel, et olin Eestis. Kes teab, see teab ja kes ei tea, ju siis polegi vaja teada.. oeh. Yhes6naga nyyd olen tagasi Ecuadoris ja peaks 6ppima hakkama, homme peaks olema Rooma kunsti peale t88 aga p2ris mul on materjale, seega panen niisama lebo.. v6i ei tea, vaatab :D trenni tahaks kyll minna!
papa siin ennist kysis, et kas eestis ikka riisi ja kana s6in.. oii millise hea tundega ytlesin "mitte kordagi" :D yldse ei kujuta ette kuidas j2rgnevad 6 kuud on j2lle riisi syyva :D
yldiselt peaks mainima, et mulle ei meeldi need pikad lennud(vihjevihje, need mis l2hevad yle ookeani), for real. K6ik kohad on niii valusad ja uni on aga p2ise p2eva ajal ikka magama ei l2heks, selle asemel viskasin lyhemad riided selga ja l2ksin r6dule p2ikest v6tma :)

olge tublid ja mussmuss :)

2 comments:

  1. sain! :) nii armas, et saatsid ja v2rki.. endal nii h2bi nyyd :D

    ReplyDelete