Monday, March 8, 2010

Viimane n2dal m66dus tohutu v2simusega, sellest hooimata, et mul on vaheaeg. Teeviit vol Ecuador ja Triin k2is seal oma 3 p2eva juttu r22kimas. P2eva l6puks kurk kuivas, ei tahtnud enam hispaania keelt kuuldagi, sellest r22kimata. Peale seda trenni ja tuduma. Naljakas on see, et Eestis enamik kogub infi ikka selle kohta, mis huvitab, mitte k6ike pahna, mis leidub.



(Cenesturi k6ige eeskujulikumad 6pilased.. nooott!!)

No ja siis Alexi 6de Costa Ricalt tuli puhkusele Ecuadori perega. No ja see 4-aastane p2da on t6siselt hullem kui Daniela. Dany on ingel tema k6rval :D Mis ma olin ka 4sena selline v6iii? :D OMG.

Ja siis yksp2ev m6tlesin, et tegelikult see Tsiili teema niiv6rd palju korda ei l2hekski aga kuna Eliise ja Helena on seal, siis ikka. Seega edu teile neiud!


Monika kirjutas eelmine n2dal kojutuleku kohta, et augustis v6i sept alguses. Nyyd saatis uue kirja, et 25.juuli v6i 7.sept. Seega j22b juuli variant, sest loogika poolest peaksin septembris juba ylikooli minema. Kurja kyll aga pole hullu :)


Ja mu neiud, ilusat naistep2eva :)

3 comments:

  1. Miks sa nii vara koju pead minema? Nii imelik...

    ReplyDelete
  2. kui aus olla, siis ei pea.. tglt oleks 7sept vms aga kuna ma tahan eestis ylikooli minna ja augustiks enam pileteid polnud, siis pean juuli l6pus minema.. niuu.. millal sa?

    ReplyDelete
  3. Mh, kahju, et augustiks ei saanud, sa ju l2ksid k6ige hiljem:) aga ma 4. august ja ei taha kohe m6eldagi sellele, kui ruttu see aeg k2tte j6uab...:/

    ReplyDelete