Wednesday, February 24, 2010

EESTI!

Ja ilmselgelt on 6ige p2ev blogisissekandeks. Millestki asjalikust tegelikult r22kida pole aga Eestile v6iks siiski 6nne soovida. Midagi oli nagu veel.. Papa 6de Costa Ricalt tuli kylla, peaks temaga ja perega v2iksele tripile minema aga ei teagi nyyd, sest tuli v2he parem idee. Ja siis v6iks kooli kaudu praktikale ka minna, tuleks raha veidi. Alati Mercedesega r22kides tuleb hull tahtmine reisida ja Ecuadori n2ha veeeel enam. Mercedes on nimelt yks vanem 6petaja meil. Oli Euroopas oma hea mitu-mitu-mitu kui mitte mitukymmend aastat tagasi, Rootsis 6ppis ja reisis igalpool, siis ytleski, et kui ta kusagile l2heb, siis helistab ja l2hen temaga kaasa. Sest for real, ta tunneb vist enamjaolt k6iki nurgataguseid ilusaid kohti, millest enamik pole midagi kuulnudki. Oh joy.. need ained, milles ma koolis pmst l2bi ei saanud, peaks j2releksamid tegema vms (a la antropoloogia ja maailma kunstiajalugu).. aga tubli nagu ma olen, r22kisin Mercedesega, et ma tean, et nagunii sealt l2bi ei saa, siis ytles, et ma lihtsalt ei teeks. Et pole m6tet. Heviii. Nii ongi hea :D Ja siis t2na tegi Iris (saksa tsikk) Tsiili kohta ettekande, lasime veini noh. Degusteerisime st. Ja samamoodi kui Pancho tegi Mehhiko kohta. Elagu tekiila!! Tervitused Helenale ja Mariale, olgu 6nnistatud teie maade joogikultuur! :D Hakkan nyyd kiirelt oma pr.keele t66d tegema, sest homme oleks vaja yle anda. Mussmuss:*

2 comments: