Monday, April 26, 2010

Ise olen õnnelik ja teised on õnnelikud ja elu on ilus. Ja tegelikult on mul ju hea meel aga miskipärast emotsioon, mis mind valdab on pigem imelik.
Elagu kool, trenn ja kodu. Suht rutiin või mis. Kui kooli läksime, siis saime reiside info, et kesmiskusja millal. Sa vana karupe*se, Ruta del Sol (rannatrip) on augustis. Tuju oli kohe suht suur ja ümmargune 0. Eile võeti see teema veits üles, sest pooled ei saa augustis minna, seega tuuakse see trip juuni-juuli peale, et enne kojutulekut saaksin ka nendega trippima minna, sest no olgem ausad, need Cenesturi tripid on siiski ülekõige :) hetkel ma muidugi ei taha teada, et palju see maksab aga no, terve nädal mööda rannikut ringi reisida pole üldse paha. Kutid siis klassis kohe, et oh, saame Triini ujukates näha. Mul mingi wtf, kõhulihaseid peab tegema hakkama.. ja üllaülla meie 50aastane õppejõud naeris ainult selle üle, kurat. Meil osades tundides mingid teiste kursuste kutid, üübervinged. Ja vähemalt on kenad. Sellised šokolaadipoisid no :D Nii lollid, arvavad, et gringodele meeldivad ainult tumedanahalised. No pues. Esimesel kursusel on üks italiano ka nüüd, vanamees siuke veits naljakas aga muidu päris muhe (tervitused Mari issile Itaaliasse :D)
Elagu uus tunniplaan ka. Nimelt ma enam kolmapäeviti inglise keeles ei käi, seega 7-9ni tunnid, reedel 7-10ni. Heviii. Det passar bra.
Hah, mu jõuka hõumiga sai ka ükspäev sellist Kurista huumorit. Käisime jäätist söömas peale trenni ja läksime siis tagasi jõuka juurde.. tüüp räägib, et tal jalalihased valutavad, ütlesin siis, et davai ma teen massaaži. Cesar siis sellepeale, et davai, ma kohe võtan püksid maha. Wtf nagu :D Nii kodune tunne tuli. Suht minu ja Mari huumori kanti juba :P Ja eile saunas sai ka sellist kino ikka, et anna olla. Heaaaa! Mul ikka nii mõnusad trennikad siin :) Y después mi negrito me acompaño hasta 6 de diciembre donde tuve que coger el bus..que chévere : )
(olgem ausad, ei taha üldse enam siit ära tulla)
Mussmuss ja olge tublid.

1 comment:

  1. Mari issi võtab hetkel tervitusi vastu kodukülas:D Ja sa kunagi ikka võiksid siia ka end ilmutada, sest kellega ma siis sinu arvates peaks Kurista huumorit tegema, kui sa jobski seal kaugel oled?:D

    ReplyDelete