Tuesday, May 11, 2010

Neiu, kes sa tuled suvel Ecuadori yfuga, anna endast märku! : )

Üldiselt on nii, et kool on out ja kõiksugu muud asjad vägagi in. Markus (soome võp) tahab programmist välja astuda ja nii kauaks siia jääda kuni programm peaks lõppema (2.juuli). Robert mingi küsis, et kas ma üldse Ecuadoris olen olnud, et pole minust mitte midagi kuulnud. Hea no. Et tulin tagasi Ecuadori ja peale orientatsiooni pole minust midagi rohkem kuulnud. Hahhaa.. bueno. Ei nüüd tuleb need viimased kuud, just nv-d edukalt ära sisustada. Markusel tuleb sünku 31.mai.. noh, pidu või nii :D Siis on kõik quiteño-d ametlikult 19. Robert sai oma Ecuadori kodakondsuse ka(ta on sündinud Ecuadoris). Üldse on kõigil nii oma elu siin tekkinud. Mõnus. No Markusele muidugi ei meeldi nii väga siin kui mulle ja Robertile aga jaaaaa... ei ma olen suht 99,7% kindel, et tulen siia tagasi. Niuu, ega ei taha minna.

Triips käis Santo Domingos. Hah. Sellest pikemalt ei taha rääkida aga no olgem ausad, oli nii nuttu kui naeru. Vinge nv kuigi hiljem oli jama rohkem kui asi väärt.
Mu h6umid l2hevad Kuubale v6istlema ja ilmselgelt on mul k2pp sees ja lubati trikse tuua, urr (H)

2 comments:

  1. Ma tahtsin midagi kirjutada,aga hetkel ma olen liiga purjus...vb kunagi hiljem,kui asi üldse seda väärt enam on.......

    ReplyDelete