Thursday, April 2, 2009

Success

Esmaspäev. Käisime Reelikaga linnas. Mina süstlatädi ja tema nahaarsti juures. No ei tea kas ma suutsin järjekordselt võtmed autosse jäta või jah? Daaaah, kaua võib? vähemalt jõudsin täna toredale maamehele selleks ajaks tagasi linna, kui Reelika kesklinna jõudis. Ja see kõik maksis vaid paar närvirakku ja 20eeku. Jejeee. Nüüd on raudselt jälle nii, et koguaeg hoian võtmeid mingi aeg, siis jälle ununeb ära. Oleks siis puldist või midagi aga ei.. selles võib unistada ainult. Maale minnes võtsime Janari Võnnust peale ja läksime veel Birgiti sünnale. Haha, üllatuse tegime talle. Mitte, et seal Unot mängitud poleks ega jooki pandud (Reelika, I mean!) Seal olles tekkis muidugi plaan minna Püssi. Ja nii oligi - Mari, Reelika ja mina panime poole üheteistkümne ajal linna poole ajama. Sinna jõudes saime lava ette näppu viskama kohe minna,sest Püssikastaarid olid laval. Reelika tegi Erviniga ka väikese "Jäljed liival".. kõige hullem polnud aga arenemisruumi on siiski küllalt. Pärast karaoket läks igavaks ja tõmbasime jehhat. Viisin Priidu ja Ervini vee pitsaka juurde ära. Reelika ütles, et head ülbikud on :D

Teisipäev. Eelnenud Püssika-õhtust hoolimata kirjutasin proovikirjandit. Ja mitte üldse sellisel teemal ega stiilis, nagu tavaliselt. Teemadele peale vaadates tundus, et ainult meedia teemal oskaks kirjutada. JÄLLE! Sellepärast ma seda ei teinudki, sest muidu oleksin sama jura ajanud sinna, mis eelmisesse kirjandisse. Igavat ja kuiva mulli. Seevastu aga valisin teema, mil ma tavaolukorras ei kirjutaks. Ükskord ootab meid kõiki ... Lõpetada võis kuidas tahes. Ma siis lõpetasingi - Ükskord ootab meid kõiki naabri kapsaaed. Mitte üldse minulik valik. Vaatab, mis saab. Ise tunnen, et arutluslikku poolt jäi väheks, aga selle eest on jällegi kirjand, mis mulle endale meeldib.
Trenn oli ka. Fakk, mis ma lähen sinna võistlustele nalja tegema või? Tehnika on suht 0, tahaks näha, kuidas ma oma "super" rebimistehnikaga hakkama saan. Kükkigi ei julge minna.

Kolmapäev. Kool oli nagu kool ikka. Aa. Lasin inka õpsil ära tõlkida teksti, mis Roman pidi lehele kirjutama ja siis ta küsis, et milleks see, kas lähen välismaale õppima vms. Niisiis pidin 15min järgmise tunni algusest jutustama oma Ecuadori minekust. Muide, 20sept on minek. Jaa, kräu teen ka enne seda. Peab tegema!
Käisin õmbleja juures ka. Ta teeb mulle sellise kleidi nagu ühel pildil. Heaheahea. Midagi lihtsat aga samas ilusat. Pärast ära minnes, vlisukse juures nö põrkasin kokku Aiviga. Üpris lolli näoga jäin vahtima vist :D .. no aga üllatus oli suur ka, ma ei kujutanud ettegi ju, et ta seal elab.
Rocki ja Kalevi mäng oli. ROCK VÕITIS!!! Hallooo, kui suurepärane see veel on?! Mäng oli nii tasavägine, et karjusin kurgu valusaks iga kord kui Kalev rünnakule läks. Tanoka Beard viskas viimasel lisaaja sekundil 9m pealt 3-se ja seis jäi 71:68 Tartule. Ülikõva ma ütlen! BBL-i Final Four turniir tuleb ka Tartus. Piletite hinnad selguvad esmaspäeval, kuigi nojah, need on üpris kirved vist. Emotsioon on super.

Neljapäev. Mõttetu päev. Kopp on ka niiii ees. Aga peab õppima hakkama. Täna lõi lõpuks pähe, et kirjand on 3 nädala pärast ja pärast seda riburadapidi kõik ülejäänud. Polegi aega nii palju kui arvestada seda, et erilisi teadmisi kõrgete tulemuste saavutamiseks pole. Tartu trippi täna ei tule. Pole erilist põhjust. Ja üleüldse on mõni asi väga imelik, mistõttu ma ei viitsi ega taha oma pead sellega vaevata.

Paari saates (ETV) on hetkel tsikk, kes käis Mellistes noorte meistrikatel ka. Haha, me Reelikaga oleks ka praegu telkus kui oleks varem alustanud asjaga. Naljanumber! (Mina ja Reelika, I mean)

No comments:

Post a Comment