Tuesday, June 30, 2009

feliz con la brillante sol

Väljas on nii palav päike, et kohe rõõm on hommikul ülesse ärgata ja randa minna.

new information
: lend Bogota-Quito on 21:36-23:01 nagu ma ELO-l aru sain .. tore või mis? kui Pariisist jõuan Bogotasse 14:35, siis on ikka hea mitu tundi tühja passimist. Ma ei põeks. Lühikokkuvõte ELO-st: toakaaslased olid päris toredad, palju huvitavaid inimesi, naljakad mängud ning viimane õhtu YFU TV-ga, mida me ise tegime, olid supervinged :) Tartust läksin koos Mariga (läheb Uruguaysse), kellega eelmine päev olime mineku Orkutis kokkuleppinud. Ta osutus väga mõnusaks vestluskaaslaseks. V.-Maarjas nägin ära ka kõik, kes foorumis nalja viskavad ning minekut ootavad: Martin, kellel kaardimängus olid kulmud ja miskipärast istus koguaeg kinni; Helena, kes on ka ühtlasi Mari klassiõde + veel teised tegusad noored. Ladina-Ameerika tsikid on siiski ülekõige, nendega sai ka kõige enam suheldud nii et pole imestada.

8 comments:

  1. Ma olin eelviimane kes liikuma sai:D
    Tahaks minna juba:D

    ReplyDelete
  2. Niiniiii väga tahaks minna :D
    Kuigi ma olen vist viimane, kes Eestist lahkub .. :S

    ReplyDelete
  3. Millal sa lähed? Kreeklased lähevad teisel septembril alles ju:D

    ReplyDelete
  4. ma lähen 19sept Soome ja 20sept hakkan lennukitega liiklema. :D valusalt kaua peab ootama ikka septembrit.

    ReplyDelete
  5. Mul on 20.09 sünnipäev:D Ossa kurat, see on ikka tõesti, ju haiglaselt kaugel, aga millal sa siis tagasi tuled? Kooli lähed ka siin enne?

    ReplyDelete
  6. eh, näedsa saan sulle enne minekut veel kuidagimoodi õnne soovida :D tagasi tulen juuli-august, täpselt ei tea veel .. aa, ja kooli ei lähe siin .

    ReplyDelete
  7. Ladinakad on tõesti parimad!;)
    Niilahe, ma alles nüüd leidsin aega lugeda ning mind kohe mitu korda mainitud, ego paisub:D

    ReplyDelete
  8. oioiii oled sa alles ego nüüd :D ..aga noh, hea et üldse leidsid ;)

    ReplyDelete