Thursday, November 12, 2009

Nagu aru saada, siis sel nädalal on ajaga kitsas käes. Üldse on aega vähe. Või noh, tegelikult ju oleks kui ei peaks pooli asju tõlkima või kui kodus oleks internet (kellelgi on ju vaja ülepäeviti miskit netist otsida kooli jaoks, õõ), siis saaks vabalt öösiti ka omi asju teha aga eii, pean enne jõukat kõik pakilised asjad ära ajama. Jõukast tulles on pime juba. Ühesõnaga on 105 erinevat tööd vaja kooli jaoks teha, millest aru ei saa ja hetkel ei tahagi saada, väike kraana on ees. Nii palju on teha-õppida koguaeg, et anna minna. Äkki saan kunagi targaks ka.

See nädal on olnud eksamid. Edu neile, kes õppida ei viitsi ja nulli saavad (neid on siiani olnud palju), sesmõttes, et mamma-papa raha niisama raiskamas käia on ka vähe naljakas. „Millised riigid kuuluvad UK koosseisu?” „Norra, Rootsi, Taani, Soome” .. nagu halloo, tunnis võiks vähe kõrvu teravdada ja kuulata mitte oma telefoni näppida. Mitte et mul klassikaaslaste vastu midagi oleks aga selle koha peal puudub neil igasugune distsipliin (kuidas iganes seda ka ei kirjutata, ei viitsi mõelda).

Tegelikult kuna ma olen siin vahetusõpilane, siis hea vabandus õpetajatele on, et ei matsa keelt veel ja seetõttu pole ka hinded nii head AGA mis mõttega ma siis tulin siia kui mitte õppima? Muidugi võiks mõelda, et ÄKKI tavaprogrammi omadel on lihtsam aga õppima peaksin ju igal pool, kas või Eestis.

Mis siis veel? Päike paistab, vihma ei saja. Aa, siin on voolukatkestused(?), nagu päeval mingi kindel aeg läheb elekter ära näiteks 15-19ni pole elektrit. Onu Rafael arvab, et nii parandab oma eelkäijate vigu. Ülla-ülla Triin käis pühapäeval kirikus. Pole üldse nagu Eestis (mitte et ma jubedalt kirikus käiks aga siiski)

Koolis pole midagi erilist olnud, arvuti tundide ajal endiselt laulame. Daniel nii naljaga pooleks mainis, et läheks bussi laulma :D Eile exprecion oral y escrito’s tegime miskit asja, silbitamine ja värgid. Ofc et see muhe õpetaja tahtis, et Triin tahvli ette tuleks. Sõnaraamat näppu ja minek. Kirjutas ühe sõna, pidin õigeks parandama. Nt aereopuerto, õige: aeropuerto. Mul oli caballeria, ühesõnaga seda ei eksisteerinud mu parimas sõbras, panin lampi. i pidi olema ak(t)sendiga (appi, aidake :D). Siis silbitasin ja otsisin täishäälikuühendeid ja midagi veel. Ainuke kord kah kui midagi oskasin :D Ja muidugi kõige parem osa - pidin hääldama seda sõna. Nali naljaks aga vähemalt kõik said naerda, kaasa arvatud mina. :)

Kuulsin Rellult, et mu sünnipäeva„kaart” Sannule jõudis kohale, seega eeldan, et ka sinine ümbrik potsatab kunagi kellegi postkasti :) Eeh, siinkohal peaksin pea sügavale mulla alla peitma, sest pole siiani jõudnud kaamerat sebida.. sorry! Pole lihtsalt uuesti sattunud sinna kohta. Aga ilma kaamerata sa ei jää ;)

1 comment:

  1. Kusjuures Su blogi on üsna reibas lugeda, jaa...kaamera :)

    ReplyDelete