Thursday, January 21, 2010

que viva ecuador

Jah, mulle jõudis ka lõpuks "fakk-Ecuador" päev kohale. Muidu nagu jumalast okei päev, kool ja värki ja siis bussis varastatakse telf ära.. MISMÕTTES????? niigi kannan koguaeg kotti ees, eriti bussides, ei matsa kuidas on see võimalik. Ühesõnaga ärge mulle helistage või sõnumeid saatke ega midagi, sest ma kätte neid niiikuiniii ei saa. Hea, et issiga hommikul saldo nulli rääkisin. Nii kurb, härra varganägu ei saagi mu kulul oma tõpranäost sõpradele helistada. Oh, huvitav kas nood on ka vargad? Iroonia-aroonia. Putkavaht noh.
Nagu.. läksin bussi koos kahe klassivennaga, ronisin vähe parema koha peale seisma, nemad jäid ukse juurde.. ja siis mingi hetk avastan, et koti lukk on lahti, tsekin kohe telefoni ja asjad üle. Paanika-Jaanika raisk. Telefon kadunud. (õnneks rahakott jäi alles, sitaks vedas!! sest raha oli mul ilmselgelt rohkem kui see vana telefon väärt oli).. Jah oli küll vana telf aga pildid ja muusika ja kõik. Sa vana pekine tihane ma ütlen.. Ühesõnaga nii kui avastasin, et telefon on kadunud, võttis üks mees oma telefoni välja ja tegi, et rääkis juttu, ise hullult kahtlaselt vaatas koguaeg mu poole. Läksin siis klassikaaslaste juurde, et mul varastati telefon ära.. läksime järgmises peatuses maha, sest tavaliselt varganägu läheb kohe järgmises maha varastatud kraamiga.. putka, päris tuli maha. suht kindel et see sama tont võttis, kes teeskles, et räägib telefoniga. nii. tulime bussist maha ja samal ajal tuli ka üks härrasmees. ütles, et tal varastati ka telefon ära. MIS KURADI PÄEV SEE SELLINE ON??? Äkki võiks veel midagi perse minna?! nii tore oleks. fakkk. Jah, kui keegi veel aru ei saanud, siis olen vihane.
Õnneks saan papa vana telefoni kasutada.. nv vast lähme sebime uue sim-kaardi, siis saab helistada ka ikka. Aga no hallooooo, kui nõme tunne see on kui sult midagi ära varastatakse.. elagu ecuador.

No comments:

Post a Comment